Rabu, 14 Disember 2011

alhamdulillah.. berakhir sudah zaman persekolahan aku

Assalamualaikum..


kabare semua..
huihuihui......  gembira sakan aku sekarang.. hahaha.. nak tau kenapa ? ce teka ce teka.. hahaha... alhamdulillah akhirnya berakhir sudah tempoh pengajian aku di peringkat STPM nie.. hari nie juga merupakan kertas peperiksaan yang terakhir.. syukur sangat-sangat kerana dapat melalui peperiksaan dan pembelajaran di tingkatan 6 dengan selamat . lepas nie mesti aku rindu gila-gila kat kawan-kawan baik . (ayat tak macam poyo jer, hehe ). banyak juga kenangan yang ada kat sekolah itu..  yang pentingnya orang seperti aku agak sukar untuk melupakan sesuatu.. misalnya seperti zaman persekolahan aku.. hehehhee.. akan aku simpan setiap masa dan saat yang telah dijadikan sebagai kenangan itu tersimpan rapi dalam memoriku.. (ayat jiwang jer lebih,hihihi )


kadang-kadang macam tak percaya yang aku kini sudah "freedom". yup, memang aku da "freedom".. hahaha.. bagaikan dalam khayalan sahaja...  lagi 2 minggu lebih akan berakhirnya tahun 2011. waaaaaaaaaaaa............... tahun 2012 bakal menanti tiba.. sedar tak sedar umur pun makin meningkat.. huhu.. rasa macam sedih pulak.. aku rasa macam tu sebab tak puas dengan alam remaja aku yang berumur belasan tahun itu..  :(
nak sedihh pun tak bagus juga kan ? hehehe..
jadi apalagi enjoy sudah !!!! hehehe..
enjoy cara sendiri.. tak perlu nak melampau sangat enjoynya... kihkih




Selasa, 13 Disember 2011

P.E.S.A.N

Assalamualaikum..


 kita selalu dengar orang terdekat tidak kira jauh atau dekat selalu akan meningglkan pesanan atau boleh juga di kategorikan sebagai nasihat. agaknya telinga kadang-kadang rasa muak apabila mendengar pesanan yang ditinggalkan pada kita itu. huhu.. oklah, berbalik pada tajuk semula aku rasa macam ada sesuatu yang aku nak kongsikan pada korang iaitu pesan.. bunyi tajuk entri aku kali nie macam tak logik dek akal kan ? hehehehe.. mungkin korang macam da bosan aje membaca hasil tulisan aku kan.. tak apalah.. aku tak marah kalau itu yang korang anggap yang penting bagi aku setiap apa yang di tulis dan di baca itu juga merupakan sebuah ilmu. ilmu yang baru yang agaknya boleh di kongsi bersama-sama. 


kat sini aku ada beberapa senarai untuk PESAN pada diri aku..

  •     aku nak pesan pada hati aku yang kini aku sudah berinjak ke usia umur yang baru
  •     aku nak pesan pada hati aku yang aku nak menjadi seorang insan yang kuat dan tabah
  •     aku juga nak pesan pada hati aku yang aku sayang gila dengan keluarga tercinta aku
  •     aku juga nak pesan yang aku sayang akan diri aku sendiri
  •    aku juga nak pesan yang aku nie seorang wanita ( mesti mempertahankan maruah diri dan keluarga )
  •   aku juga nak pesan pada hati yang aku mesti berjaya untuk memberikan kegembiraan kepada     keluarga tercintaku
  • aku juga suka nak pesan pada hati aku yang aku suka dengan anugerah yang Allah berikan padaku
  •  malah, aku juga suka nak pesan pada hati bahawa lebih baik menyayangi diri sendiri sebelum kita menyayangi seseorang
  • seterusnya, aku juga nak pesan pada hati yang sesebuah rasa yang Allah berikan pada kita adalah besar nikmatnya.





comel tak ? gambar ini aku saja  letak kat ruangan nie 
untuk tatapan mata aje..
hehehe

Selasa, 6 Disember 2011

berusaha untuk mengejar sesuatu yang hilang..

Assalamualaikum dan salam sejahtera aku ucapkan kepada korang semua.


agak lama juga aku tak berblogging.. hehehe.. rasa rindu pulak.. huhu =(
tajuk entri aku kali nie macam lain sedikit kan ? tak gitu.. hehehe..
mesti korang tertanya-tanya apakah benda yang membuatkan aku berusaha untuk mengejar sesuatu yang hilang itu kan ? rahsiaaaaaaaaaaaaa.. hehehe...
sesuatu yang begitu dan begitu bermakna dalam diri aku sendiri.. moga-moga apa yang aku kejar itu akan mendapat jawapannya kelak.. amin..



gambar nie tiada kaitan dengan apa yang aku ingin kejar itu..
hehehehe..



selamat bercuti semua.


Sabtu, 12 November 2011

hai-hai

Assalamualaikum semua..
harap korang sihat-sihat sentiasa..


tinggal lagi seminggu aje tarikh yang ditunggu-tunggu.. jantung aku pun semakin berdebar-debar dan makin kencang degupannya.. adussshhhhhh... takut tahap apakah ini ? huhu.... 
tarikh 14 november 2011 merupakan tarikh penting untuk adik bongsu aku. nak tau kenapa ? kerana tarikh itu dia akan menduduki peperiksaan SPM. fuhhhhhhhhh~ adik aku yang nak duduki peperiksaan spm aku yang gelisah semacam.. ada rupa macam kak limah pun ada juga aku nie.. hehee.. melawok jap :P


minggu nie juga merupakan minggu terakhir untuk aku study smart.. haisssssshhhhhhh aku rasa seram bebenor... dulu-dulu masa duduki peperiksaan spm perasaan itu sering juga menganggu aku tetapi perasaan itu makin galak menakutkan aku.. entah kenapa aku rasa sebegitu pun aku tak pasti... huhu... harap jihad yang akan ku tempuhi itu akan dipermudahkan oleh Allah s.w.t amin..


p/s: doakan kejayaan aku tau! 


ok bye
>.<


Rabu, 9 November 2011




Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala dukaku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya ‘tuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh lukaku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisiku







Ahad, 6 November 2011

Sepi tak bertepi..

Assalamualikum..


selamat hari raya aidil adha untuk umat islam..
mood aku pagi nie terasa nak menulis putis pula.. hehe
 entah angin apa pun aku tak tau.. sudah lama sebenarnya aku tak menulis puitis bagai..
oklah tanpa membuang masa jom layan puiti aku yang tak seberapa nie.. 
dengarkanlah.....


Sepi tak bertepi..
aku kini bagai angin yang berlalu sepi..
aku jua bagai ombak yang ganas di lautan deras..
malahan aku jua bagai layang-layang yang berterbangan laju di awan sana..


Sepi tak bertepi..
sungguh luluh hatiku bila persengketaan di antara kita berlaku..
begitu sukar untuk menerima ujian yang diberikan oleh diri-NYA itu..
kini aku cuba mengagahkan diriku agar aku kuat menghadapi semua itu..


Sepi tak bertepi..
aku lalui hari-hari yang mendatang dengan perasaan yang berkecamuk..
perasaan yang sukar untuk digambarkan dan dikongsi bersama..
perasaan yang  boleh membunuh aku dalam diam..


Sepi tak bertepi..
ku singkap satu persatu kenangan yang ligat bermain di mata hatiku itu..
sungguh!!!!!!!!!!
sungguh aku tak sanggup untuk mengenangkan semua itu..
semua itu kerna aku tak kuat untuk terus mengenangkannya..


Sepi tak bertepi..
aku berharap ada sinar yang akan menyinari diriku kelak..
sinar yang membawa beribu erti dalam kisah hidupku agar aku dapat melaluinya tanpa sepi di hati..











Khamis, 3 November 2011

no idea !!

Assalamualaikum..


aku nak ucapkan terima kasih kat korang semua yang sudi membaca blog aku yang entah apa-apa merepek nie, hehe.. terima kasih juga yang sudi men ''follow'' blog aku yang tak seberapa nie.. =) kalau korang rasa blog aku nie best, korang folllow ler,, hehehe


sorry ea hari nie aku tak tau nak taip tajuk apa untuk entri kali nie.. lagi pun aku tak berapa sihat sejak kebelakangan nie.. Allah sedang uji kesihatan aku ketika nie.. dan insyaAllah semuanya akan beransur pulih.. doakan aku tau!! 


Dua minggu lagi peperiksaan besar yang juga bermakna dalam hidup aku akan bermula. aku takut sebenarnya.. yup!!!!!! aku takut kerana aku rasa aku tak mampu nak menjawab kesemua kertas peperiksaan itu nanti.. walaupun fizikal dan mental aku sudah bersedia tetapi entah mengapa aku rasa takut yang teramat sangat.. semoga Allah permudahkan aku dalam menjawab kesemua kertas peperiksaan itu dengan tenang.. amin.  



kepada adik-adik yang bakal menduduki spm , selamat menjawab dan semoga berjaya dengan cemerlang.





jom layannn..
harap korang suka  dengan video nie
:)


Jumaat, 28 Oktober 2011

arghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!
korang ingat lagi tak kisah aku dengan kawan aku dalam blog aku nie ? ingat lagi tak ? kalau korang ingat aku ada benda nak cite sikit.. 

apa ke bongak sangat aku yang tiba-tiba saja terbuka blog dia..
tak pasal-pasal aku ada rasa semacam je.. semacam macam mana tu? cuba kongsi sikit.. hehehe..
aku rasa semacam sebab dia sekarang sudah makin cantik sekarang . aku tak jeles tapi bersyukur kerana dia sudah maju dalam dirinya itu.. malahan aku berdoa agar dia sentiasa gembira.. 
bila aku baca blog dia aku tak rasa apa-apa pun.. mungkin korang terkejutkan kenapa aku kata macam tu.. aku faham tapi aku bukanlah seorang yang hati batu dan keras.. tapi itulah hakikat yang aku rasa.. aku tak marah kalau korang nak kata apa kat aku.. itu hak korang nak kata apa.. macam2 yang dia cite kat blog dia.. blog dia pun cantik juga.. kalah blog aku yang agak usang nie.. hehehe.. gurau jap :P

setakat ini aje cite yang aku nak kongsi kat korang..
aku doakan agar dia dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang sihat dan berjaya mengecapi kejayaan yang diinginya itu..



kenapa akak suka dia ?

Assalamualaikum..
 aku harap korang semua berada dalam keadaan sihat sejahtera..


entri aku kali nie agak merepek sedikit.. :) 
nie semua gara-gara adik aku tanya soalan yang sukar untuk aku jawab..  huhu..
ada ke patut adik aku soal akan jodoh aku ? patut ke ?
aku sendiri pun tak terfikir lagi.. siap di tanya lagi kenapa aku suka dengan jejaka S itu.. hoho..
agak berbisa soalan itu.. ngak perlu diberitahu di sini.. agak privasi sedikit.. hehehe..
soalan yang adik aku tanya aku semuanya payah untuk dijawab.. mungkin agaknya dia suka akan cara aku kendalikan perasaan yang bermain dihati aku itu.. haha... merepak sungguh aku nie.. hihi 


cara adik aku tanya ada rupa macam inspektor! sungguh aku tak percaya yang adik aku berbakat dalam bidang itu.. hehehe.. jangan percaya ea, hanya gurauan semata-mata.. padahal adik aku minat gila dengan bidang pastri & bakery.. kihkih


apa yang boleh aku jawab akan soalan berbisa adik aku itu kerana jejaka S itu seorang lelaki yang bertanggungjawab.. yup! dia seorang anak yang betul-betul bertanggungjawab hinggakan aku tabik akan keperibadian dirinya itu. hihi.. itu sahaja jawapan yang mampu aku berikan untuk adik aku serta aku ceritakan sedikit di sini kenapa aku suka dia. hehehe..


peace no war..



agak-agaknya jejaka S tu ada rupa macam dalam gambar nie tak?
hehehehehe..
ce teka..ce teka..
perasan jep lebih.. 
=)

Sabtu, 15 Oktober 2011

andai kata masa itu boleh berulang kembali..

Assalamualaikum..

kalaulah masa itu boleh berulang kembali kan bagus.. tak gitu? huhu..
masa dan saat yang berlalu itu kadang-kadang bagai angin yang berlalu sepi.. 
yup, masa dan saat yang berlalu sepi itu yang selalu mengingatkan aku kepada kenangan-kenangan yang pernah aku cipta dan tercipta untukku itu.. agak berat untuk melupakan sesebuah kenangan yang pernah menyegah dalam sisa hidup ini.. kadang kalanya bila secara tidak sengaja teringat akan kenangan yang lalu membuatkan aku tersenyum dan menangis.. agaknya inilah sandiwara hidup yang perlu aku lalui.. semoga Allah teguhkan keimanan aku agar aku lebih kuat untuk lalui semuanya.. Amin



Sabtu, 8 Oktober 2011

Jamuan akhir tahun MPP di PTP gelang patah.. kelas kau jahhhhhh!!!! :)


nie aweks-aweks cun..
hehehe
watie, shikin dan fara..
kelas kau jahhhh!!!!!
hahahahah..
i like.. 
:B



nie fara dan mayou..
nice kan ?
hehe



posing sakan ooooooo..
hahahhaa
pantang jumpa kamera kami berdua nie..
kahkahkah
:D



sape ar awek sorang nie..
sape kenal..
tolong beritahu saya tau !
hehehe :P


dekat bustop pun nak ambil gambar jugak..
hihihi..
yang pakai tudung putih ue budak junior aku..
dia nie peramah orangnya..
seronok aje bila berborak dengannya..
layan kepala jugak budak nie.. 
hahaha..

  seronok betul jamuan akhir tahun kat PTP gelang patah.. memang syokkkkkkk gitu.. hahaha
  makanannya pun kelas kau nyahhhhh... apa tak nya jamuan kali nie agak berbeza sedikit.. so tahun nie jamuan kiteorang makan seafood.. makanannya memang cukup2 menyelerekan.. alhamdulillah jamuan kali nie agak meriah daripada tahun lepas yang buat kat hotel yang agak membosankan juga.. huhu..





Sabtu, 1 Oktober 2011

selamat datang oktober !!

Assalamualaikum..
selawat dan salam diucapkan kepada Nabi Muhammad s.a.w dan sahabat-sahabat baginda..


Syukur aku kepada Allah s.w.t kerana tidak putus-putus memberi ujian kepada diri aku ini.. walaupun keperitan dan kesedihan menjengah ke dalam hati aku tetapi setakat nie aku kuat untuk menghadapi ujian itu. Terima kasih Ya Allah kerana menguji diriku nie.


kini berakhir sudah bulan september. bulan yang melihatkan akan kesusahan diriku dalam menghadapi peperiksaan percubaan stpm dan kesedihanku akan sesebuah perkara yang mencengkam jauh di sudut hatiku. Alhamdulillah, aku kini masih kuat untuk menerima segala-galanya yang telah tertulis untukku itu.. 


bulan september telah mengajar aku erti kepayahan. yup! kepayahan yang membuatkan aku untuk terus berusaha keras untuk mengapai matlamat aku. matlamat yang bakal mengubah hidupku. InsyaAllah. =) 
aku berharap kedatangan bulan oktober nie mampu memberi nafas dan sinar baru untuk aku bangkit mengenggam impianku. semoga Allah permudahkann segalan urusanku itu. amin



Khamis, 29 September 2011

cuba untuk menerima kenyataan..

Assalamualikum.. 
apa khabar semua.. harap-harap korang semua sihat-sihat hendaknya..
wow.. agak lama juga aku tak buat entri di blog aku nie..
maaflah.. bulan nie aku agak sibuk sedikit.. al maklumlah da nama pun pelajar, mestilah sibuk memanjang dengan buku-buku dan tugasan sekolah.. alhamdulillah akhirnya selamat juga aku menjawab peperiksaan percubaan stpm yang berlangsung selama 2 minggu lebih nie.. walaupun soalan yang dikeluarkan oleh PPD agak susah aku cuba menjawab dengan sebaik mungkin..


ok, berbalik kepada tajuk utama aku cuba untuk menerima kenyataan apa yang sedang atau bakal berlaku di sekeliling aku.. dan yang penting sekali aku cuba menerima apa yang berlaku itu dengan hati yang terbuka dan tenang.. InsyaAllah.. korang pun doakan jua untuk aku ea.. =)
hati aku nie sebenarnya tak sekuat mana pun.. mungkin aku sama macam korang jua tetapi aku pelik kenapa orang suka mengatakan aku nie seorang yang kuat.. kekuatan yang ada pada aku itu aku cuba sedaya upaya untuk membantu kawan-kawan yang amat kusayangi itu. sayang mereka terhadap diriku tidak mampu diungkapkan.. :B
InsyaAllah dengan kekuatan yang Allah berikan pada aku itu akan aku cuba untuk menerima kenyataan yang diuji olehNya itu.. insyaAllah




Sabtu, 17 September 2011

ANTARA CINTA DAN CITA-CITA.. MANA SATU NAK PILIH ?

Assalamualaikum..


hari aku rasa bosan yang teramat sangat. sebenarnya mood aku agak kebengangan.. bengang sebab blog aku untuk menulis karya-karya novel yang aku buat tak dapat dibuka pulak.. huhu.. bila aku letak nombor password aku masih juga tak boleh bukak.. haissssshhh! geram tau!!!!!! =.=


okeyh! berbalik pada tajuk.. rasa macam sengal aje bila idea gila aku datang dan secara automatik keluarlah tajuk entri yang dekat atas nie.. hahahaha.. :) disebabkan kerana kebosanan yang melampau maka aku bukalah fb aku dan bila aku baca status yang dipaparkan pada news feed , aku terkejut. hoho.. benda apakah yang membuatkan aku terkejut ? ce teka.. ce teka.. hehehe..  terkejut kerana aku tidak menyangka yang kawan aku berpunjangga tentang cinta.. wow.. hehehe.. terkejut boboy.. copy and paste tagline sepah jap :P


"Kejar CITA-CITA dahulu baru kejar CINTA. Untuk menyelami CITA-CITA dan CINTA, anggap dahulu itu penderitaan dan CITA-CITA itu CAHAYA. Sebelum mendekati CINTA, kenalilah dahulu CITA-CITA, sebelum mengenali CINTA, mengertilah dahulu erti CITA-CITA..  kata-kata daripada watie.. 


bagi aku ayat nie cukup mendalam ertinya.. huhu.. (bunyi macam merepek aje) hoho.. apa aku kesah ? nie blog aku.. hahahaha.. ketawa jap.. :B da tak mau gelak-gelak da.. kita nak serius nie tau!
apa yang dikatakan oleh kawan aku tu memag betul.. kalau dahulu perasaan CINTA menyegah secara tiba-tiba dalam hati aku kini perasaan itu makin jauh.. jauh dan jauh.. semuanya kerana aku ingin menumpukan tumpuan 100% terhadap study aku! ya, memang aku tidak nafikan perasaan itu sering kali menyebuk dalam hati aku.. kini aku berazam untuk menjauhinya.. perasaan itu membuatkan aku takut!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku tak tau kenapa aku rasa takut dengan perasaan CINTA itu.. Ya Allah bantulah aku agar perasaan yang hadir di hatiku di saat ini adalah perasaan yang akan memberikan aku kebahagiaan dan kegembiraan kepada diriku ini. Amin. 


antara CINTA dan CITA-CITA bagaikan tidak boleh dipisahkan.. hurm~ kadang-kadang aku terfikir jua dengan dua perkataan yang hampir sama nie.. haishhhhhhh~ kalau korang pandai korang jawablah.. hehehe =) untuk aku kedua-duanya penting. sekiranya kedua-dua nie tiada dalam hidup kita maka hidup kita tidak akan lengkap dan sempurna.. maka tiada juga cabaran dan rintangan dalam hidup kita.. ini juga bergantung pada cara pemikiran kita untuk menilainya.. sekiranya cinta itu adalah pilihan yang kita letakkan sebagai utama, kita kena jadikan cinta kepada Allah adalah aras yang terutama sebelum kita memilih cinta manusia agar cinta manusia yang kita inginkan diberkati oleh Allah s.w.t.


bagi seorang pelajar seperti aku, perasaan seperti ini acapkali kita dengar dan bagi korang perkara ini agaknya sudah lali dan basi.. hehehe.. (ayat merepek lebih) kuikui 


so, untuk membuat pilihannya kita minta dan berdoa agar pilihan yang kita buat adalah yang terbaik untuk masa depn kita.. 










Khamis, 15 September 2011

rindu ?

Assalamualaikum.


Dua hari yang lepas entah angin apa yang membuatkan hati dan minda aku terlintas untuk memberi mesej kepada lelaki yang bernama S.A tu.. nama penuh dirahsiakan.. hanya aku seorang sahaja yang tau full namenya.. hehe :B
aku mesej dia kerana agak lama juga antara aku dengan dia tak berhubung.. semua nie berlaku kerana aku sendiri yang meletakkan jurang hubungan diantara kami berdua.. nak tau kenapa ? kerana aku takut akan hadirnya perasaan cinta terhadap dirinya itu.. kerana itu aku mengambil langkah berjaga-jaga dari sekarang sebelum perkara yang tak diingini berlaku kelak. 


alhamdulillah, apa yang ingin aku katakan padanya akhirnya terluah juga.. sekarang nie dia a.k.a S.A sedang bekerja di salah sebuah syarikat.. dia baru sahaja menamatkan pengajian dalam sebuah kolej swasta dalam bidang business administration.. semoga dia sabar dalam menempuhi alam pekerjaan yang penuh dengan cabaran dan dugaan  itu. amin..


p/s: tlg doakan agar hubungan aku dengan dia akan berpanjangan   =)
“Cinta tidak perlu ada sebab. Cinta lahir dari hati yang ikhlas. Saya terima awak seadanya. Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang. Namun begitu. Ia boleh dirasai dalam hati..”

Sabtu, 10 September 2011

tahniah! semoga berkekalan ke anak cucu..

Assalamualaikum..

nampaknya jejaka melayu pujaan ramai yang amat diminati oleh golongan wanita kini sudah menamatkan zaman bujangnya.. agak terkilan deyh.. huhu.. siapakah jejaka itu ? ce teka ce teka.. huhu.. sudah dapatkah jawapannya.. hoho.. asyaf muslim yang aku maksudkan jejaka melayu.. kuakuaka.. :P
 alhamdulillah, majlis pernikahan antara asyfar muslim dan isterinya selamat dan berjalan lancar. sejuk hati aku bila melihat mereka berdua nie. untung isterinya kerana mendapat suami seperti asyraf itu. 

nie masih bujang lagi..


semasa bertunanag..
:)

cantik warna kad jemputan nie..
i like.. 


alhamdulillah.. berakhir sudah pertunangan mereka..
bermula sudah tiang masjid mereka berdua nie..
semoga berbahagia selalu dan mendapat anak soleh dan solehah..

sama cantik sama padan..
jealous aku tengok pasangan berdua nie..

kalau dapat bakal suami macam asyraf muslim nie mesti seronokkan.. hehehe.. 
sejuk mata mertua bila dapat menantu macam nie.. lelaki macam nie lah idam aku.. hehehe.. insyaAllah.. =)
pastikan aku jumpa lelaki seperti nie ea.. amin :)

Jumaat, 9 September 2011

terkejut aku apabila mendengar tegurannya..

Assalamualikum..


Seperti biasa aku akan menunggu bas awam untuk pergi ke sekolah dan seperti biasa juga aku tidak lupa akan tanggungjawabku sebagai seorang pengawas. Pagi tadi mood aku agak dingin sedikit sekali gus membuatkan muka aku nampak garang.. huhu.. *da macam harimau lapar* huihui.. :P


selepas menamatkan tugasan aku yang ketika itu masih di tapak perhimpunan, aku terus pergi ke arah beg sekolah aku yang berada berhampiran dengan tempat pelajar2 yang datang lewat ke sekolah. lalu tanpa disangka-sangka aku ditegur oleh seseorang yang amat aku kenali.. huh! macam tak percaya aje bila si dia menegur aku. *memang tak percaya pun, hahaha* =)


 spontan aje bila dia menegur aku, sebelum itu dia meleparkan senyumannya yang manis kepada aku, hahahaha.. nampak macam kami nie pasangan bercinta pulak, hehehe.. wink wink..^ ^ perasan jap :B


cara teguran dia halus aje, hihi.. dia tegur aku kerana wajah aku pagi itu nampak garang+tension aje.. sebab itulah dia menegur aku.. hahaha.. sengalkan aku..perkara macam nie pun aku nak cite kat blog.. hehehe.. siapa punya blog? mestilah aku.. ada aku kisah.. kuagkuakuag..  :)