Khamis, 3 November 2011

no idea !!

Assalamualaikum..


aku nak ucapkan terima kasih kat korang semua yang sudi membaca blog aku yang entah apa-apa merepek nie, hehe.. terima kasih juga yang sudi men ''follow'' blog aku yang tak seberapa nie.. =) kalau korang rasa blog aku nie best, korang folllow ler,, hehehe


sorry ea hari nie aku tak tau nak taip tajuk apa untuk entri kali nie.. lagi pun aku tak berapa sihat sejak kebelakangan nie.. Allah sedang uji kesihatan aku ketika nie.. dan insyaAllah semuanya akan beransur pulih.. doakan aku tau!! 


Dua minggu lagi peperiksaan besar yang juga bermakna dalam hidup aku akan bermula. aku takut sebenarnya.. yup!!!!!! aku takut kerana aku rasa aku tak mampu nak menjawab kesemua kertas peperiksaan itu nanti.. walaupun fizikal dan mental aku sudah bersedia tetapi entah mengapa aku rasa takut yang teramat sangat.. semoga Allah permudahkan aku dalam menjawab kesemua kertas peperiksaan itu dengan tenang.. amin.  



kepada adik-adik yang bakal menduduki spm , selamat menjawab dan semoga berjaya dengan cemerlang.





jom layannn..
harap korang suka  dengan video nie
:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan