Khamis, 9 Jun 2011

Ingin bersamanya selalu..

Assalamualaikum

pejam celik.. pejam celik.. sekejap aje masa dan tahun sudah berlalu pergi.. rasa macam tidak percaya masa dan waktu itu berlalu pergi sebegitu aje.. hehehe~

Tahun nie sudah genap tiga tahun aku melangkahkan kaki nie dari alam persekolahan sebelum aku jejak kembali semula ke alam persekolahan untuk peringkat stpm nie. Rindu gilew tau dekat alam persekolahan di sekolah menengah SMKTUN aku itu. Begitu banyak kenangan manis dan pahit yang tersingkap di sebalik tirai batu sekolah aku itu. Kenangan bersama guru-guru yang banyak memberikan tujuk ajar dalam pelajaranku di samping tidak putus-putus memberikan kata-kata nasihat dan motivasi untuk aku berjaya cemerlang kelak. Di sisi cikgu-cikgu yang amat aku sayangi membuatkan aku gigih dan tekad untuk mengapai segalanya. Insya Allah. Bersama kawan-kawan tercinta dan disayangi membuatkan kehidupan kau bertambah ceria dan seronok yang tidak boleh diungkapkan. Memori bersama mereka masih segar diingatanku. Berkenalan bersama mereka telah mengajar aku erti sebuah kehidupan, erti sebuah persahabatan, erti cinta dan erti setia dalam sebuah perhubungan. Aduuuussshhhhh rindu gilew aku dengan mereka2 yang aku sayangi itu. Kalau lah diberi peluang untuk belajar lagi di sekolah itu pasti aku ingin sekali. Cikgu-cikgu di situ penyayang dan cantik2 belaka. hehehe.. kalau aku lelaki mesti aku da tackle cikgu2 cantik tu.. hehehehe.. perasaan jea lebih.. hahahahahaha..

Ingin bersamanya selalu? siapakah orangnya? ce cite ce cite.. hehehe
orangnya mestilah kawan-kawan aku.. hehehe.. rindu tahap gaban tau..
da lama tak luangkan masa bersama-sama mereka. kawan-kawan aku kesemuanya sedang melanjutkan pelajaran di peringkat diploma cuma aku seorang jea yang tersesat ambil stpm.. hahahaha..
stpm tak lah teruk sangat cuma stpm nie agak berat sedikit jea.. hehehe.. aku ambil stpm nie pun sebab memang aku yang nak sendiri tiada sebarang paksaan daripada sesiapa.. ianya atas kerelaan sendiri jea.. lagi satu sebab aku nak buat ijazah... hahahahahaha.. kan cepat tak payah nak mik diploma.. hihi..

kawan-kawan aku otak semuanya gilew-gilew sepesan dengan aku jugak.. hahahaha..
tapi gilew-gilew kiteorang tak lah sampai ke tahap gilew yang perlu di masukkan ke hospital tanjung rambutan.. hehehehe.. bukan setakat gilew-gilew jea tau kiteorang nie sharing is caring, sempoi dan santai jea bila berjumpa.. kihkihkih.. memuji lebih nampak..hehe 













  amboi lebar sungguh mulut kau ea..
hehehehe..





ketawa jangan tak ketawa..
hahahahaha..




gedikssss pulak aku tengok kucing nie..
gaya da macam nak menggoda jea..
hahahaha..
tak boleh blah ar..
kihkihkih..
apa-apa pon kucing nie tetap comel..
hahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan