Ahad, 17 Julai 2011

aku nak nie :)





aku nak handset nie..
huahuahuahua..
da lama aku idamkannya..
dan agak lama juga aku perhatikan model nie dari jauh..
hehehehe..
jauh ke?
tak lah..
dekat aje..
kat dalam rak kaca dalam kedai handphone..
hahahahahaha..

bila kah agak nya aku dapat memakainya..
aku ada jugak niat nak mintak abang2 aku belikan handset untuk aku..
tapi macam2 syarat yang diorang letak kalau aku nak..
susah sungguh nak bodek diorang ue..
huhuhu..

kalau diaorang bodek aku boleh pulak ?
untuk aku membodek balik tak dapat pula..
kuang asam betul..

tengok ar nanti kalau2 diorang bodek aku, 
jangan harap aku nak tolong..
hehehehe..
jahat betul aku nie..
suka kenakan abang sendiri..
hahahaha
jangan risau ler, abang2 aku spoting2 habis
sporting2 diorang garang jugak..
huhu.. kadang2 aku sendiri pun kecut perut bila tengok muka garang diorang..
haissssssshhhhhh, sekali pandang macam muka harimau lapar..
dua kali pandang, aku pun tak tau macam mana rupanya nanti..
hehehehee :P


Tiada ulasan:

Catat Ulasan