Jumaat, 22 Julai 2011

nak berjaya jugak..

Assalamualaikum.


bila tengok kesemua kawan2 aku telah menjejakkan kaki ke menara gading, aku rasa seronok pula. 
padahal pada masa yang sama aku cemburu dengan rezeki dan nasib diaorang ue. hampir keseluruhan kawan2 aku telah membuat diploma dekat IPTA dan IPTS. 


cemburu tau bila tengok diaorang hampir nak menamatkan pengajian mereka dalam bidang yang diaorang ambil.. huhuhu.. mesti seronok bila menjejakkan kaki ke menara gading. aku pun tak sabar jugak nak jejak ke menara gading pilihan aku tu! hehehe.. tak sabar tau nak tamatkan pengajian dalam Pra-Universiti nie.. lama sungguh! abah bila akak nak habis belajar nie!!!!!  =.= sabor je lah~ hahaha


abah dan keluarga aku da tak sabar2 nak tunggu aku tamatkan pengajian STPM nie. diaorang jugak tak reti2 berhenti berharap pada aku.. aiseyyyyyyyhhhh! susah betul jadi orang pandai. pandai ke ? hahaha.. mana ada biase2 jea aku belajar.. hehehe~ mana tidak nya harapan diorang pada aku menggunung ue. kalah ketinggian gunung everest.. hahahaha~


insyaallah kalau diizinkan oleh Allah s.w.t aku akan menjejakkan kaki aku nie ke menara gading pilihanku beserta jurusan yang aku minat dan kena dengan jiwa aku.. dan insyaallah juga kalau Allah s.w.t izinkan aku peroleh pointer yang terbaik untuk keputusan STPM aku pada tahun depan iaitu pada bulan 3 kelak. amin. semoga Allah membantu aku untuk menuju kejayaan yang sedang aku bina nie. amin ya rabbal'alamin.





huahuahuahua.. :(
tak sabor ue nak merasa pakai jubah konvokesyen nie..
hehehehe
entah bila dapat merasainya..
:(







Tiada ulasan:

Catat Ulasan