Selasa, 12 Julai 2011

serba tak kena

Assalamualaikum..
nie cite pertama yang aku hari nie serba tak kena aje.. huahuahua =(
hari nie aku excited gilew nak berforum.. hahaha
macam haram jea bunyinye.. hehehe
memang betul pun, aku nak berforum pasal tajuk "rukun negara tonggak tatasusila rakyat malaysia". perggggghhhh, tak macam susah pulak tajuk forum aku nie kan ? hahaha.. apa pun tak boleh.
aku masuk arena forum nie sebab kat sekolah aku ada anjurkan bulan bahasa.
so, aku sebagai wakil kelas dengan rendah hati menawarkan diri untuk menyertai forum nie dan secara sukarelanya aku menawarkan diri untuk menjadi pengerusi yang akan membuka dan menyoal para ahli2 panel yang aku jemput khas dari kelas aku sendiri.. hehehe.. seram+takut+nebessssss tau.
boleh katakan  kelas aku paling semangat sungguh cari bahan untuk tajuk forum nie sampaikan mengiggil tangan aku bila berada di meja perforuman. huhu.. malu tau bila pamerkan wajah di khalayak ramai.. ramai sangat ke ? hehehehe.. tak ramai mana pun just adalah setakat beberapa kawan sekelas aku yang memberi sokongan kepada aku and the geng, bersama 4 orang guru iaitu 2 guru yang bertindak sebagai ketua hakim, para peserta dari kelas 6 Aata 1. untuk pengetahuan korang perlawanan perforuman nie hanya ada 2 kumpulan yang hanya bertanding. nak tau kenapa ? sebab budak2 kelas 6 atas 2 dan 6 atas 3 tidak menghantar wakil untuk perforuman nie.. hampeh sungguh!!!!! ingat ada yang lain semangat ler sedikit acara forum di antara tingkatan 6 Atas pada tahun 2001 nie.. apa seyh, malu sungguh aku sebagai warga Upper Six.. sadis sungguh.. huhu.. dan pengakhirannya ialah kumpulan aku mendapat tempat ke-2 dengan jumlah markah 51% dan tempat pertama ialah tingkatan 6 atas 1 dengan jumlah 53%.. beza markah antara kumpulan aku dengan 6 atas 1 tak jauh bezannya.. macam dekat2 jea.. huhuhu


cite kedua 
suasana dalam kelas aku asyik bising jea tapi seronok dan happy always.. hehe
semasa subjek pengajian perniagaan 2, guru kelas aku iaitu Pn.Wan Fatimah yang mengajar aku subjek nie..
dalam aku meletakkan kaki aku di kaki meja aku dan secara tiba2 jea meja aku boleh terjatuh kehadapan pula.. nasib baik depan aku tak ada orang yang duduk.. kalau ada mesti da berdarah kena hempap dengan meja aku yang jatuh tu.. huhu.. malu ue.. sampai merah muka aku menahan ketawa dan malu aku pada ketika itu. siap kena usik dengan guru kelas a.k.a mak aku.. hehehe.. bengang siot bila kena usik dengan cikgu aku tu. nie dialog usikan cikgu aku kepada aku : saya ingatkan mayou yang tolak meja tu ( mayou nie kawan aku yang duduk sebelah aku) dan rupa2 nya awak ( sha ) yang jatuh kan meja tu.. hehehe. habis aku kena ketawakan oleh cikgu dan budak2 kelas aku. nasib baik mood aku happy tau.. hehehe.. aku apa lagi tayang muka tak bersalah ler. siap promote muka comel dan ayu lagi... hahahaha.. apa lah nasib aku hari nie.. kalau korang nak tau kerja aku datang sekolah bukan aje nak belajar dan menuntut ilmu. malahan untuk sentiasa tersenyum selalu jea sampai naik sakit rahang mulut aku tau.. huhu.. sedihnyaaaaaa~

cite ketiga
pelik bin ajaib.. hoho.. 
hari nie da 2 hari aku puasa ganti. nak topup balik tau!!! hehehe
hari nie aku bertenaga sakan.. padahal orang kalau puasa badan  mesti lemah. bagi aku pula kalau puasa mesti lemah tidak bermaya dan reaksi muka jangan cakaplah, mesti macam ayam berak kapur punyer.. tak cantik langsung.. huhuhu.. 
cantik tak cantik itu belakang punya cite.. hehehe.. bak kata nabil maharajalawak tu" Lu Pikirlah Sendiri" hahahahahaha.. terbaik woooooookkkkkkkkkkkk!!!! i like it.. hehehehe


cite keempat
masih cite dalam suasana kelas lagi. habis semua benda kat depan benda aku pasti akan jatuh ke lantai.. sampaikan kawan aku ingat aku mengamuk. bala apalah yang dekat dengan aku hari nie.. malang sungguh.. simpang malaikat 44.. nauzubillahminzalliq. minta di jauhkan segala.. huhu~
mana ada aku mengamuk tau. benda tu jatuh secara tak senjaga tau.. huhu.. sengal betul ler dia orang nie..geram bebenor.. 


okay
bye and adios
enjoy your reading
O.O

Tiada ulasan:

Catat Ulasan