Ahad, 7 Ogos 2011

kenapa macam nie lagi ?

Assalamualaikum..
semoga sinar ramadhan pada hari nie membawa kegembiraan kepada kita semua.. amin


bulan nie aku asyik menangis aje, aku pun tak tahu sebab mengapa mudah sangat aku nak menangis, 
manik-manik air mata aku akan laju berderas bila aku menadahkan tangan untuk berdoa dihadapan Allah s.w.t..
hati aku pula turun merintih hebat..
kenapa macam nie lagi ? aku da berjanji tidak akan menangis lagi, lagi dan lagi..
sabarlah wahai hatiku, semoga kau turut tabah menghadapi liku-liku kehidupan yang penuh dengan pancaroba nie dan semoga kau juga kuat ea hati !!


kalau korang nak tau, bulan nie jugak merupakan bulan kelahiran insan yang aku cintai..
nak tau siapakah gerangannya, tunggu pada entri yang akan datang, hehehe.. :P




Sesungguhnya Allah amat menyukai kepada umat-umatnya yang sabar dan reda serta ikhlas di atas segala musibah yang dialami oleh umatnya itu. 


Wasalam 
O.O

Tiada ulasan:

Catat Ulasan