Jumaat, 9 September 2011

terkejut aku apabila mendengar tegurannya..

Assalamualikum..


Seperti biasa aku akan menunggu bas awam untuk pergi ke sekolah dan seperti biasa juga aku tidak lupa akan tanggungjawabku sebagai seorang pengawas. Pagi tadi mood aku agak dingin sedikit sekali gus membuatkan muka aku nampak garang.. huhu.. *da macam harimau lapar* huihui.. :P


selepas menamatkan tugasan aku yang ketika itu masih di tapak perhimpunan, aku terus pergi ke arah beg sekolah aku yang berada berhampiran dengan tempat pelajar2 yang datang lewat ke sekolah. lalu tanpa disangka-sangka aku ditegur oleh seseorang yang amat aku kenali.. huh! macam tak percaya aje bila si dia menegur aku. *memang tak percaya pun, hahaha* =)


 spontan aje bila dia menegur aku, sebelum itu dia meleparkan senyumannya yang manis kepada aku, hahahaha.. nampak macam kami nie pasangan bercinta pulak, hehehe.. wink wink..^ ^ perasan jap :B


cara teguran dia halus aje, hihi.. dia tegur aku kerana wajah aku pagi itu nampak garang+tension aje.. sebab itulah dia menegur aku.. hahaha.. sengalkan aku..perkara macam nie pun aku nak cite kat blog.. hehehe.. siapa punya blog? mestilah aku.. ada aku kisah.. kuagkuakuag..  :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan