Ahad, 22 Januari 2012

bilalah agaknya encik cinta nak datang!!

Assalamualaikum.


hehehehe.. kita ketawa sekejap. otak aku sekarang sedang tak berapa betul sangat. terlalu banyak sangat yang perlu dilakukan pada ketika ini. di sebabkan itu jualah tak semena-mena keluarlah tajuk entri yang melewer itu. hehehe. peace no war sekejap :)


kalau aku kata sekarang nie hati aku ada taman bunga korang percaya tak ? hihi.. *rasa macam nak lempang laju-laju aje mulut nie..* :P of course korang akan percayakan ? hehe.. honestly, aku cakap yang sekarang hati aku ada taman bunga cuma tiada kumbangnya sahaja. macam tu boleh ke ? hoho.. kalau gitu nampaknya aku ada hati dengan siapa? woaaaaaaaa... takut tu.  tetapi percayakah korang kalau aku kata yang hati aku nie keras. keras macam konkrit kah ? adalah sikit-sikit macam konkrit. okay apa daripada tak ada kan ? hehehe.. kau ada ? hehehe


bilalah agaknya encik cinta nak datang ek ? kalaulah boleh di hitungkan harinya agak-agaknya bila ea tarikhnya.. kihkih.. ada nampak macam gedik tak ? huhu.. sorrylah entri aku kali nie nampak gedisssss sedikit kerana hati rasa teruja nak bercinta selepas membaca novel online.. hehehe.. 
nampak tak permainan aku kat situ.. hehehe.. saja sebenarnya aku nak pancing korang baca entri aku yang melewer ini.. :B


bosan tahap dewa tau. sudahlah ada penyakit baru. huhu. penyakit susah nak tidur malam. hailaaaaaaaa.... sungguh kasihan mata aku yang rabun nie. ada rupa macam panda kadang-kadang.




pesanan cinta kasih pertama : entri nie aku buat saja-saja untuk berkongsi cinta aku di atas keterujaan selepas membaca novel di link penulisan2u.com.. :)


pesanan cinta kasih kedua: hati teruja sangat nak bertemu dengan encik cinta yang sebenarnya.. hakzzzzzzzzz.. gatainya saya. rasa nak hentuk-hentuk aje kepala nie dengan bantal peluk. :(


pesanan cinta kasih ketiga:  ayat entri iaitu mengatakan bilalah encik cinta nak datang itu mungkin nampak macam over dan mungkin difikiran korang aku nie agak terdesak dalam mencari cinta tetapi di sini aku mahu jelaskan bahawa aku tak terdesak kerana aku hanya suka-suka aje.. hehehe :)



nak cincin macam gini boleh tak ?
jari manis teringin nak merasa pakai cincin semahal nie..
hehehe.. *perasaan jap*



Tiada ulasan:

Catat Ulasan