Jumaat, 20 April 2012

aku di block ?

sampai hati kau block aku dalam laman sosial kan. kalau lah aku tahu akan perangai kau yang sebenarnya pasti aku tak akan berkenalan dengan kau dengan lebih rapat lagi. masih tergiang giang lagi ucapan perkenalan yang kau '' ikhlas berkawan '' dengan aku. akhirnya apa yang aku dapat di atas kata-kata kau itu. hanya sebuah kejutan besar yang amat mengamamkan buat aku. bukan sekadar tekejut biasa tahu.. nie terkejut babun. pergggggghhhhh memang terbaiklah kau block aku kan ? sungguh aku tak percaya akan sikap kau itu. 



di ataskan tindakan kau mem"block'' aku dalam laman sosial itu mood aku hari ini tak ceria seperti selalu. nak buat kerja mengeditan gambar pun tak fokus. kau membuatkan aku sebal tahu tak ? kau buat hati aku tak tenteram. kau juga membuatkan jiwa aku keceramuk. haisshhh.. geram sungguh aku orang seperti kau nie tau. kalau 10 orang macam kau memang hari hari makan hati berulamkan jantung. sungguh aku tak percaya yang itu diri kau.  I do not like people say there's no use thinking


Tiada ulasan:

Catat Ulasan