Khamis, 9 Mei 2013

Doaku..

Assalamualaikum w.b.t

Ya Allah,kau jagakanlah imanku..
Ya Allah, Kau kuatkan hatiku..
Ya Allah, Kau berikanlah aku kekuatan di dalam hati dan mindaku..
Ya Allah, pandukanlah hati dan jiwa ku agar aku terus dan mampu beristiqomah di jalanMu..

Ya Allah, berikanlah aku ilmu yang bermanfaat..
Ya Allah, berikanlah jua aku kejayaan yang besar..
Ya Allah, Kau berikanlah aku rezekiMu yang luas itu..
Ya Allah, kau lapangkanlah juga dadaku dengan selalu mengingatiMu..

Ya Allah, tetapkanlah niatku yang satu ini di jalanMu..
bantulah aku dalam menuju jalan keredhaanMu..
Sesungguhnya aku adalah hambaMu yang sering alpa, lalai, khilaf dan culas dalam melaksanakan tanggunggawabku kepada arahan dan perintahMu itu..
Bantulah aku dalam mencari cinta hakikiMu.. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan