Selasa, 21 Mei 2013

Ohaiii~ geramnya !!!



Assalamualaikum w.b.t

Jarang benar aku berjumpa dengan manusia yang penuh dengan sarskatik.. ego.. benci.. psiko.. arggh!! Senang kata cukup pakej ada dalam diri dia tu. lebih geram bila hati rasa sakit yang amat sangat. Rasa macam nak bagi penumbuk sulong aje hinggap dekat muka orang yang buat aku marah tu. tak padan dengan umur yang dah meningkat.. gatal merenyam.. hello!! ingat aku hadap sangat dengan jawatan kau yang boleh di katakan besar dekat situ. sikit pun aku tak heran ar. bukan nak cakap besar ar.. memang tu hakikatnya.. memang aku tak hadap pun dengan jawatan berpangkat besar bagai.. 





urggghh!!! sakit hati, sentap semua ada.. sampaikan tak pernah-pernah aku menangis mengila akibat tekanan daripada orang tua tu.. huargh!!! geram, geram, geram.. tapi kan yang tak boleh blah pulak sempat seorang akak yang aku rapat tu buat lawak depan aku. orang sedang menangis tersendu-sendu sampai merah muka.. # emosi tahap gaban ketika itu.. huhu # boleh dia cakap macam nie dengan aku:-

akak : geram pulak akak tengok bulu mata sya tu.. dah lah melentik.. cantik pulak bila menangis.. 
aku : kebluran sangat jelas di muka aku ketika itu.. hahaha~ sangat kelakar kot rasanya.. # bila dengar akak tu cakap sebegitu depan aku rasa macam nak muntah hijau pulak.. melebih sungguh akak tu buat lawak.. huhu #.

ok. abaikan aja dialog akak tu.. rasa macam over aje kan ? tapi itu lah realitinya. oh.. oh.. OMGeee~ Orang tua tu memang sengaja buat aku marah dan benci dekat dia meluap-luap.. tak mengapa.. hari tersebut kau buat aku akan aku bersabar aje.. mungkin kerana aku sedang berpuasa ketika itu.. # tapi di hari tersebut aku rasa macam dianiaya pulak ? haishh~ # tapi tak perlu di risaukan sebab Allah tu Maha Menilai hamba-hambanya... aku percaya dengan janji Allah itu. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan