Sabtu, 20 Ogos 2011

terkejut nnyaah...

Assalamualaikum.


sepatutnya cite nie aku buat pada hari khamis lepas tetapi disebabkan tiba-tiba aje blog aku tak boleh nak paparkan entri, maka terpaksalah aku tangguhkan untuk seketika.. *macam haremmmmmmmmm jea*

terkejut nyahh bila guru tingkatan aku pegang tangan kanan aku ketika aku dalam bilik guru tingkatan 6 tu.. masa tu aku baru aje nak keluar dari bilik ue tetapi dihalang pula.. waaaaaaa~ macam ada big problem aje.. sebabnya aku tak pernah langsung kena tahan sebegini rupa apatah lagi benda nie terang-terang buat aku terkejut tau..
guru tingkatan aku pula boleh menanyakan soalan yang bagi aku cukup cepumas ? ya, memang cukup-cukup cepumas bagi aku tau.. huhu..


apa tak nya cikgu aku soal aku da macam aku buat salah yang tak boleh dimaafkan aje, huhu
lepas tu guru tingkatan aku boleh tanya pada aku samada aku sekarang nie sedang bercinta kah ? of course lah aku tak bercinta, cita-cita dan matlamat aku mestilah hancusssss gilew bila aku bercinta sekarang..  
kemudian guru tingkatan aku kata yang aku sekarang nie asyik berkhayal aje di dalam kelas, waaaaaaa~ aku rasa macam ada batu jea yang menghempap jantung aku sekali gus membuatkan aku terasa sesak dada nak menjawab soalan guru tingkatan aku tu.. huahuahuahua.. masa tu pula suara aku da nak tenggelam.. tenggelam ? yup, memang rasa nak tenggelam sebab aku tiba-tiba rasa nak menangis, huhu.. 
disebabkan rasa sesak dada aku boleh ulang semula soalan yang diajukan oleh guru tingkatan aku kepada guru subjek bahasa melayu aku yang kebetulan ada di bilik itu *macam bodoh aje bila mengulangi soalan itu semula, huhu* dan beliau pun mengatakan yang aku memang nampak berkhayal dalam kelas, bila aku dengar aje jawapan yang diperkatakn oleh guru subjek bahasa melayu itu menyebabkan nafas aku turun naik ketika itu... perghhhhhhhhh.. asal cikgu-cikgu yang mengajar aku tiba-tiba nak attack aku ea.. huahuahuahua.. salah ke aku berkhayal dalam kelas ? aku khayal pun sebab aku fikirkan masa depan aku.. bukannya aku khayal sebab lelaki.. kalau betul sekali pun mestilah aku berkhayal akan abah aku yang duduk kat rumah aje.. huhu


disebabkan terkejut pasal hal nie aku menangis dengan tidak sengaja.. huhuhu..
apalah cikgu nie tiba-tiba aje serang aku dengan soalan yang tak terfikir dek akal aku yang sompitttttttt nye..
huh~ geram pulak aku tau.. huahuahuahu..


 

melampau betul baby nie buat muka terkejut..
hahahaha..

p/s:- sorry lah aku tak dapat nak kongsi sebab lain kenapa aku menangis tetapi memang betul aku menangis bila disoal soalan sebegitu.. huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan