Khamis, 15 Mac 2012

Assalamualaikum w.b.t. 


sekarang ini sudah masuk ke pertengahan bulan tiga. hoho. ekceli aku berasa teruja nak katakan yang bulan ini genap setahun ulang tahun blog aku ini. woaaaa gembira aku kerana dapat berkongsi serba sedikit akan maklumat, cerita tentang kawan-kawan aku, tentang diri aku, keluarga tersayang aku dan juga aktiviti-aktiviti yang aku lakukan di dalam blog ini. hanya dengan menaip dan menulis hati aku akan menjadi tenang. bagaikan melihat benda-benda comel di hadapan mata begitu jugalah dengan hati aku. hehehe.. contohnya macam kat bawah nie.. :)




 

enhcik google bagi kebenaran ambil gambar nie..
hehehehe..
nyummy.. terliur bila melihat kek di atas.. 
n_n



SELAMAT ULANG TAHUN YANG PERTAMA KEPADA CIK BLOG MAWAR PUTIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan