Rabu, 4 Julai 2012

selamat pengantin baru :)


sama cantik, sama padan


Gambar Pernikahan Irma Hasmie

pandang-pandang, jeling-jeling




nampak tenang sahaja pengantin lelaki..
ohh, jatuh cinta aku tengok.. kuikui




irma hasmie nampak sungguh cantik..
she look so awesome.. 
dalam banyak-banyak gambar perkahwinan yang aku tengok, 
gambar inilah yang nampak cantik di mata aku.. hehehe..
kenyit mata sikit, @_@




bagaikan bidadari.
subahanallah, indah sungguh kecantikan yang di miliki oleh irma hasmie



Semua resah hati manusiamu
untuk membagi kisah atas nama cinta
Derai air mata di setiap sujudmu
seperti tak pernah cukup untuk menjagaku

Jangan butakan hati
menjadi cinta yang semu… cinta yang semu
Kau hembuskan ayat-ayat cinta untukku
di sela doa dalam malam-malam yang sunyi

Ampuni engkau pinta dalam semua keraguan
yang telah meliputi jiwamu
Semoga akan membawa cintamu
pada diriku dalam jalan dan ridhloNya
Jangan butakan hati menjadi cinta yang semu
Oo.. cinta yang semu

Kau hembuskan ayat-ayat cinta untukku
di tengah terik matahari dan dinginnya malam

Kau panjatkan ayat-ayat cinta padaNya
melindungi dan menjaga kisah cinta kita

Kau hembuskan ayat-ayat cinta untukku
di tengah terik matahari dan dinginnya malam
selamat pengantin baru di ucapkan kepada irma hasmie. salah seorang artis yang aku minati. hehehe. semoga masjid yang di bina akan kekal hendaknya. Amin ya rabbal 'alamin.
p/s: mahu cari pasangan hidup macam suami irma hasmie ler.. tenang aje riak wajahnya.
       pada masa yg sama nak cari juga ciri-ciri lelaki seperti abah aku. hehehe..
       aisey, tak semena-mena aku dah tersebut nama "abah" dalam entri kali nie. kuikui. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan